Aktuelt
Ingen akutte driftsbeskeder lige nu

Få besked, hvis vores arbejde påvirker din hverdag

Få en besked fra os, hvis vi er nødt til at lukke for vandet til din ejendom, registrerer en alarm på din vandmåler, skal renovere kloakledninger nær din bolig eller der opstår andre væsentlige driftsforstyrrelser, der kan påvirke din dagligdag. 

Det er gratis, at få besked fra os. For at tilmelde (eller afmelde) dig vores service, bedes du udfylde formularen herunder.

Angiv blot din e-mail og/eller telefonnummer samt navn, og tryk derefter på 'Send PIN-kode'. Du vil kort efter modtage en PIN-kode, som du skal indtaste i det tilhørende felt, der vises. Dette gør det muligt for dig at fuldføre tilmeldingen (eller afmeldingen) til vores service.

FAQ om besked-service

Hvad er fordelene ved at være tilmeldt besked-service?

Vores besked-service er et tilbud til dig som kunde om at få direkte besked, hvis vores arbejde eller væsentlige driftsforstyrrelser påvirker din dagligdag, så du kan undgå eller minimere de gener, der eventuelt kan følge med.

Du kan fx få besked, hvis der opstår et brud på en vandledning nær din bolig, og vi midlertidigt er nødt til at lukke for vandet, mens vi udbedrer skaden, eller hvis vi registrer en alarm på din vandmåler.

Du kan fx også få besked, hvis vi skal renovere kloakledninger nær din bolig. Her vil du forud for arbejdet blive informeret om arbejdets varighed, og hvordan du undgår potentielle gener som vandsprøjt fra toiletter og afløb. 

Hvor ofte får jeg beskeder?

Vores besked-service bruges kun ved planlagte og akutte driftsforstyrrelser, som potentielt kan give gener. Du vil kun modtage beskeder i de tilfælde, hvor et arbejde eller en driftsforstyrrelse påvirker din adresse. 

Hvordan afmelder jeg mig besked-servicen?

Du kan til enhver tid afmelde dig besked-servicen. Det gør du på samme måde, som du tilmelder dig. Indtast det mobilnummer og/eller den mailadresse, du har tilmeldt besked-service, i ovenstående formular sammen med dit navn. Herefter får du tilsendt en pinkode, som du skal indtaste for at bekræfte din identitet. Herefter kan du afmelde din adresse. 

Hvorfor får jeg ikke længere besked fra jer, når jeg stadig er tilmeldt?

Det kan ske, at SMS’er fra os bliver blokeret på din telefon og havner i dit spamfilter – også hvis du tidligere har modtaget vores beskeder, men efterfølgende har gennemført en opdatering på telefonen. 

Hvis du oplever dette, men fortsat gerne vil have vigtige informationer fra os, kan du løse problemet ved at ændre på opsætningen på din telefon. Er du i tvivl om, hvordan du gør, så tag eventuelt kontakt til dit teleselskab. Det kan nemlig variere alt efter, hvilken mobil du har. Det er desværre ikke noget, vi kan hjælpe med, da fejlen ikke har noget med vores system at gøre. 

Andre årsager kan være:

  • At du har en arbejdsmobil, som er knyttet til din arbejdsplads’ adresse.
  • At du har taletidskort.
  • At du har hemmeligt nummer.
  • At du har sagt nej til, at dit mobilnummer må bruges af oplysningstjenester som Krak, 118.dk, degulesider.dk og sms-tjenester som den Lyngby-Taarbæk Forsyning og andre forsyningsselskaber bruger.
  • At du er flyttet, og at dit telefonnummer stadig er registreret på din tidligere adresse.

Hvorfor får mine børn sms’er fra Lyngby-Taarbæk Forsyning?

Vores sms-service henter mobildata fra teleselskaberne. Når vi sender en sms, vil den som udgangspunkt nå frem til alle, der har registreret en mobiltelefon på de adresser, vi sender til. Du kan afmelde dine børns mobilnumre her på siden på samme måde, som du til- eller afmelder dit eget nummer. Vær opmærksom på, at pinkoden sendes til det nummer, der skal afmeldes.

Kan jeg tilmelde flere adresser?

Ja, det kan du. Det kan være relevant at tilmelde flere adresser, hvis du for eksempel ejer flere ejendomme inden for Lyngby-Taarbæk Forsynings serviceområde. Det kan også være, at du på grund af dit arbejde (f.eks. vicevært) ønsker information om flere adresser.